2016. március 28., hétfő

Tavaszi Disney tunika,Next ruci, leggings, 0-3 hó - Jelenlegi ára: 2 400 Ft


Licit tárgya:
6 db-os kislány ruci csomag
 Mérete:
0-3 hó, 56-62 cm
- 2 db Disney tunika
- 1 db bolero
- 1 db fodros leggings
- 1 db hímzett fari naci
- 1 db Next ruci
mind nagyon szép utcai viselet
 keveset használt, újszerű és használtabb vegyesen
400 ft-ra jön ki egy ruci!!!!! !
A csomag egyben eladó, NEM bontom meg!!!
A ruhák használt ruhák!!!
Mosható és maradandó folt előfordulhat!!!!! !!!
Apró tűhegynyi lyuk előfordulhat, bár én nem találkoztam vele!
Ha egyéb hibát látok, jelzem!
Az adott méretet minden esetben feltüntetem, további mérés NEM áll módomban!
A 2016-os postai díjszabást találja a borítékra kattintva!
Postázási feltételek:
Vásárlás után a vatera/teszvesz küld egy automatikus levelet, abban minden információt megtalálsz az utalással kapcsolatosan.
Ha bármi kérdésed van ema! il-ben elérhető vagyok, szívesen válaszolok!
Személyes átvétel, sima postázás és utánvétellel való fizetés NEM megoldható!
A terméket ajánlottan/vatera futárral vagy MPL postacsomagként küldöm!
Adásvétel lebonyolítására 7 munkanapot biztosítok.
14 nap múlva negatív értékelés mellett a terméket újra hirdetem.
LICITET NEM TÖRLÖK!!!
Visszautalás/visszavásárlás NINCS!!!


Jelenlegi ára: 2 400 Ft
Az aukció vége: 2016-04-18 19:37 . Tavaszi Disney tunika,Next ruci, leggings, 0-3 hó - Jelenlegi ára: 2 400 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése