2020. november 26., csütörtök

Új HInd (édes fűszeres) arab parfümolaj, Abdul KArim Al Faransi, 6 ml - Jelenlegi ára: 5 800 Ft

Eladó eredeti Abdul Karim Al Faransi Hind Pure Parfum parfümolaj 6 ml-es luxus tradicionális üvegben, üveg applikátorral, díszdobozban, certifikációval.  
Egy csepp elég belőle egész napra!
Illatjegyek: édes jegyek, taif rózsa, meleg fűszerek, ámbra, fás jegyek, szantálfa
Komoly érdeklődés esetén kérésre tudom bontani az aukciót, illetve elfogadok egyéni árajánlatot, ebben az esetben a termékek ára megegyezés szerint alakul. Kérem, bármilyen kérdéssel, kéréssel keressenek bátran.
Parfümjeim családi okok miatt sajnálatos módon felszámolt gyűjteményemből származnak. A vintage darabok kivételével kevesebb, mint két-három éve bontottam ki őket. Soha nem vásároltam, használtam és nem is kínálok eladásra hamisítványokat, bizonytalan eredetű vagy nem megbízható forgalmazótól származó parfümöket.
Minden parfümömet sötét, száraz szekrényben tárolom szobahőmérsékleten. A gyűjtemény felszámolása előtt minden parfümömet szerettem, használtam, ezért dobozuk általában nincs már meg. Parfümjeimet folyamatosan töltöm fel. Több parfüm vásárlása esetén a végleges ár megegyezés szerint kedvezményes (több listázásból származó tételek esetén)
A postaköltséget Magyarországon belül átvállalom.

Jelenlegi ára: 5 800 Ft
Az aukció vége: 2020-11-26 21:57 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése